sobota, 19 listopada 2016

Prolog + notka

Dzięki siatkówce nauczyłam się pokory, cierpliwości oraz odwagi. Potrafię być pewną siebie osobą, która mimo porażek, które przydarzyły się w karierze oraz w życiu prywatnym poradzi sobie z każdą sytuacją. Dzięki siatkówce spotkałam swoją drugą połówkę, poznałam wielu ludzi, z którymi do dziś utrzymuje przyjacielskie kontakty. Dzięki siatkówce zrozumiałam, ze nie zawsze trzeba wygrywać, a porażki uczą nas aby nie popełniać błędów. Dzięki siatkówce potrafiłam poświecić cały swój czas tylko treningowi. Nie było na nic innego czasu. Ani na spotkania z drugą połówką, mimo, ze spotkania odbywały się tylko co weekend ze względu jego nauki. Nie było czasu na przyjaciół a nawet bywało tak, że przez dłuższy czas nie widzieliśmy się..
Jednak pewnego feralnego dnia po wydaniu na mnie wyroku przez lekarza cały świat zawalił się z dnia na dzień. Wszyscy odwrócili się ode mnie, straciłam wszystko. Wyrok, a dokładnie białaczka. To ona zrujnowała mi całe ułożone życie. Kontrakt w Chemiku czekał z otwartymi rękami na podpisanie go przez ze mnie. Tak się nie stało i nie stanie już nigdy.
Nazywam się Paula. Mam 27 lat. Kiedyś byłam siatkarką. Straciłam przyjaciół. Straciłam swoje marzenia. Straciłam wszystko co jest wartościowe w życiu. Został mi tylko on. On, który nie opuścił mnie aż do śmierci..


Podobny obraz
Paula (25l) Potrafi sprawić, że każdy kto przebywa w jej towarzystwie czuje się wyjątkowy. Dla niej liczy się tylko ON oraz PASJA. Nie przywiązuje wyższej wagi do wyglądu. Potrafi być chamska w stosunku do nowo poznanych osób, jednak po pewnym czasie przekonuje się do nich, przez co tworzy się pomiędzy nimi przyjacielską więź.


Karol (26l) - Zawodnik PGE Skry Bełchatów, reprezentant Polski zabójczo zakochany w NIEJ. Jest całkowitym przeciwieństwem Pauli. Nie opuszcza swojej narzeczonej w ciężkich dla niej momentach. Jest gotowy poświęcić własne życie  dla dobra ukochanej

*Laura - przyjaciółka Pauli. 
*Andrzej Wrona - przyjaciel Karola 
*Reprezentacja Polski mężczyzn oraz kobiet.
* Zawodnicy Skry Bełchatów 
*Zawodniczki klubów z OrlenLigi. 


----------------------------------------------------
Hej! Cześć! Czołem! 
Pragnę Wam przestawić już ostatni mój blog.
Jak na razie, publikuję tylko prolog oraz tą notkę, abyście mogli zapoznać się z początkiem oraz problematyką opowiadania. Chciałbym aby każdy z Was w miarę możliwości pozostawił kilka słów albo jakikolwiek znak, że odwiedził mnie tutaj. Dziękuję osobą, które przyczyniły się do powstania tego bloga i potrafiły zainspirować mnie do napisania czegoś innego. Cała historia jest fikcją PAMIĘTAJCIE!
Do następnego!

 

8 komentarzy:

  1. Awww❤
    Prolog bardzo mi się podoba..ale to już wiesz xd
    Może w końcu ktoś przekona mnie do Karola(tak wiem, że sama zaczęłam o nim pisać, ale ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za wszystkim xa wiąże się z..sama rozumiesz xd).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się kolejna wciągająca historia, mam nadzieję że mimo tych przeciwności wszystko dobrze się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się tajemniczo.
    Zostaje.
    Czekam na następny.
    Buziaczki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostaje. Prolog zdecydowanie mnie do tego przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opisany sport jakim jest siatkówka! Jest Karollo ❤ Oczywiście czekam na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostajem!
    Zapowoada się mega i to naprawdę mega.
    Buziol i czekam!❤

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jezu *-* Siatkówka tak ślicznie opisana <3
    i w ogóle bardzo mi się podoba <3
    Czekam na następny ♡
    pozdrawiam i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się zapowiada 😃
    Czekam na jedynkę 😄😘

    OdpowiedzUsuń